PROMOznawcy - Interaktywna agencja reklamowa > Poznaj Nas
Programiści, graficy, SEOwcy, specjaliści od sprzedaży, copywriterzy i UX designerzy - tylko razem tworzymy zespół gotowy na każde wyzwanie! Dzięki temu innowacyjność łączymy z klasyką, gotowe rozwiązania mieszamy z własnymi, a proste pomysły przekształcamy w najnowocześniejsze projekty.
Jeden z nas był feeelancerem, drugi pracował w innych agencjach, aż w końcu nasze drogi się spotkały i postanowiliśmy zmienić swoją przyszłość. Na tym etapie umieliśmy już programować, projektować strony i grafiki oraz pozycjonować strony internetowe. Nasza spółka to efekt wspólnych planów na rozwój, który właśnie się dzieje.
Szybko okazało się, że mamy tylko po jednej parze rąk i choć głowy pełne są pomysłów, brakuje nam czasu na ich realizację. I tak po roku wspólnego działania nasz dwuosobowy team powiększył się do kilkunastoosobowego zespołu. Część z nas pracuje stacjonarnie w biurze w Rzeszowie, inni dołączają do nas okazyjnie lub pracują zdalnie.
Każdy pojedynczy projekt realizują u nas średnio cztery osoby. Nasi handlowcy wyszukują wartościowe zlecenia i firmy, które mogą potrzebować wsparcia. Programiści, graficy, copywriterzy i fotografowie realizują wyznaczone zadania, a menadżer projektów ma wszystko pod stałą kontrolą.
Tylko takie zgranie daje szansę na terminową realizację zleceń i pełne zadowolenie naszych Klientów.
Jeszcze 10 lat temu PROMOznawcy funkcjonowali pod inną nazwą, a cały zespół mieścił się przy jednoosobowym biurku w blisko dwudziestometrowej kawalerce. Teraz małe mieszkanie zamieniliśmy na nowoczesne biurko, a przypadkowego laptopa w kilkanaście właściwie wyposażonych stanowisk pracy dla programistów, grafików i innych specjalistów z branży.
Pracy w konkurencyjnych agencjach. Początkowo szukaliśmy właściwej drogi, ale w końcu obaj trafiliśmy do większego zespołu, w którym już wtedy budowaliśmy bezcenne teraz doświadczenie.
Z czasem zupełnie przypadkowo zaczęliśmy dostawać małe zlecenia od znajomych i prośby o stworzenie stron i sklepów internetowych od rodziny.
Zleceń przybywało, a z nimi pytań i dylematów. W końcu kalkulacja stała się prosta - czas na własną działalność!
Szybko przyszedł czas na wyprowadzkę z pracą poza miejsce zamieszkania. Rzeczywistość okazała się wtedy ciężka - BizzWeb działał wówczas w biurze o powierzchni 16 m2, aby pozostać w centrum miasta.
Tworzenie stron powoli przestało wystarczać, a Xantro szybko stało się miejscem, gdzie powstawały dedykowane platformy i systemy zarządzania CRM.
Trochę to trwało, ale w końcu BizzWeb i Xantro stało się jednym. Tak powstała oferta kompletna, dopasowana do potrzeb każdego naszego Klienta.
Powstanie nowej marki to także wyższy poziom świadczonych usług. Z jednoosobowej działalności i startupu przekształcamy się w spółkę. Wpis do KRS, inna formy rozliczeń... Musieliśmy przywyknąć do zmian.
Rejestracja spółki to jedno, ale zaczęliśmy także pracować razem. Od teraz w biurze w centrum miasta, w którym każdy z nas miał już nieco swobody.
Szybko zaczęliśmy potrzebować pomocy w codziennych obowiązkach. Ruszamy z rekrutacją do działu handlowego, szukamy programistów i specjalistów od SEO.
Sześć osób na przestrzeni 30 m2 to już tłok. Bardzo szybko przenosimy się więc do większego biura. 120 m2 daje już pole do rozbudowy.
Na chwilę obecną nasz zespół tworzy już kilkanaście osób, ale nasza rekrutacja nadal jest otwarta. Szukamy specjalistów wszystkich działów!
Sprawdź najnowsze oferty pracy w naszej firmie.
Podając numer teleofnu wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty.